40 86 98 95 [email protected]

Lad os klare arbejdet:

5 tidskrævende opgaver, du kan slippe for

Vi ved, at du sidder med svære og tidskrævende opgaver. Og det gør mange af vores andre kunder også. De fjerner fokus fra at levere kerneproduktet: En oplevelse for de besøgende og merværdi for udstillerne.

Vi er til for at gøre det lettere for dig som arrangør at afholde din messe. Derfor er vores svar på problemet: Vi fikser det for dig!

Og bare rolig: Vi er ikke bare endnu en chatbot eller AI-løsning. Du får altid fat i et menneske med stor viden og masser af erfaring med at løse “uløselige” opgaver – uden ekstra omkostninger for dig!

Vi står på mål for vores ord, og hvis du tør, så prøv os af! Vores Headless-system er helt gratis at prøve. Benyt dig af det til din næste messe.

Det gør vi for dig

Vi tør springe direkte ud i dine udfordringer, fordi vi løser dem med sund fornuft, stor viden og masser af erfaring!

Her er nogle af de opgaver, vi kan løse for dig – og som vores kunder er glade for, at vi løser for dem:

1. Fri support

Vi håndterer support for dig som arrangør og dine udstillere.

Du bestemmer, om du foretrækker telefon, email eller videomøde – vi er klar!

2. Masseoprettelse af udstillere

Har du allerede en liste over dine udstillere i dit CRM-system, opretter vi dine udstillere ud fra de data.

Og når udstillerne opretter en bruger, kobler vi automatisk deres nye bruger sammen med den auto-oprettede UdstillerSide.

3. Alle udstillere melder klar

Alle dine udstillere oprettet med logo senest 14 dage før din messe – gør de det ikke selv, så fikser vi det.

4. Standkort på den nemme måde

Vi konverterer tekniske tegninger til standkort for besøgende. Og vi markerer alle standene på kortet.

5. Skræddersyet overblik 

Der er en masse, at holde styr på: Har udstillere oprette det ene og andet, er SoMe kampagne kørt og så videre.

Alt det og meget kan vi hjælpe med at få overblik. Vi laver nemlig  med skræddersyede visninger, der passer præcis til dine behov.