Vores blog
Nye idéer, inspiration og gode råd til din messeLav dit eget program
Ny funktion Lav dit eget programDer sker en masse på en messe. Der er udstillere, man skal besøge, og messetilbud, der skal undersøges – og så er der ofte også en masse aktiviteter. Det kan være workshops, foredrag, demonstrationer og meget meget mere. Med vores "Dine...
App eller hjemmeside? Sådan vælger du
I en verden, hvor mobiltelefoner dominerer på nettet, kan det være svært at gennemskue, hvad der er bedst. Skal man satse på en app? Eller skal man lave en hjemmeside? Vi har lavet en oversigt over fordele og ulemper ved de to løsninger, så du nemmere kan tage den...
Struktur er din bedste ven
Bag en succesfuld messe er der er en stærk struktur: Der er dygtige medarbejdere, der får alting til at gå op i en højere enhed. Der er gode praktiske forhold, der gør, at både udstillere og besøgende har en god oplevelse. Og så er der et nemt og brugervenligt system...
300 kunder tager ikke fejl: Dit julemarked bør have en Udstillerguide
Sidste år lavede vi en lille undersøgelse: Vi spurgte på facebook, om julemarkeder kunne bruge en udstillerguide, så man hjemme fra sofaen kan få et overblik over udstillere og aktiviteter. Over 300 personer svarede klart og tydeligt: Det kan de! Vil du gerne give de...
Ny funktion: Vælg dine favoritter
Nu er det blevet endnu nemmere for de besøgende til din messe at få en god oplevelse. Nu kan de nemlig hjemmefra lave en liste over det, de allerhelst vil se ved at markere det som en favorit.
3 gode råd til at trække flere folk til din stand
Stade er sat op, dørene er åbnet og det vælter ind med besøgende. Så langt, så godt! Men de besøgende kaster kun et hurtigt blik på din stade og så er de væk igen – hvis de overhovedet kommer så tæt på. Det store spørgsmål er derfor: hvordan får du de besøgende hen...
Derfor skal du besøge nye messer
"Jeg har altid været på denne messe", "Mine kunder regner med at de kan finde mig her" og "Sådan har det altid været". Er det begrundelsen, du bruger, når du vælger en messe, så læs videre her. Når du vælger den samme messe hver gang, møder du mange af de samme...
3 råd til bedre PR – og flere nye kunder
Det kan være en udfordring at nå ud til sine kunder – især nye kunder. Dine flotte produkter drukner nemt på de mange sociale medier.
Selv for dine trofaste kunder er det svært at finde dig og dine produkter. En seddel på opslagstavlen i den lokale brugs når ikke ud til dine kunder. Nu er de på nettet – så der må du også være. Men hvordan?
Vi har samlet tre ting, som du selv kan gøre for at blive mere synlig.
5 tips til dig, der vil sælge på et julemarked
I denne søde juletid er der masser af muligheder for at vise dine produkter frem. Men hvordan får du solgt dine produkter? Hvordan undgår du, at de forsvinder i mængden på et julemarked? Vi har samlet fem gode råd til, hvordan din stade bliver en succes! Når du skal...
Kom trykt i havn
Sæt kursen, kaptajn! Så sætter vi tryk på messen og kommer i havn - sikkert og trykt! Vi sætter alle årene i vandet og tager et sejt tag. Internet, katalog, sociale medier – vi skyr ingen midler for at få udbredt budskabet om din messe. For den fortjener al den...