
Vi har spurgt vores kunder:
Skaber UdstillerGuide værdi? Ja!
Selvom vores kunders løsninger er meget forskellige, er de enige om, at en UdstillerGuide skaber værdi, forbedrer billetsalget og er teknisk på forkant.
Lyder det dyrt? Måske. Men det er det ikke, mener vores kunder. Faktisk anbefaler de alle UdstillerGuide, hvis du gerne vil slippe udstillerne fri online og trække flere besøgende til din messe.
Vi tilpasser UdstillerGuide-løsningen, så den løser præcist dine behov. Samtidig har vi fingeren på pulsen og ved, hvad der rør sig i messe-branchen. Dén viden kommer vores kunder tilgode i form af sparring og løbende tilføjelse af nye funktioner til UdstillerGuide.
Vi nyder godt af et system, der kan tilpasses vores specifikke behov
Udstillerne får værdi i form af reklame og opmærksomhed
Skaber UdstillerGuide værdi for udstillerne?
I en UdstillerGuide-løsning kan udstillerne slippes fri! De kan oprette en UdstillerSide, produkter, aktiviteter og så videre – alt sammen uden at du som arrangør skal gøre noget.
Tidligere oplevede vores kunder, at det kun var større udstillere, der præsenterede, hvad de havde med på messen på egen hjemmeside.
Med UdstillerGuide kan alle udstillerne komme til orde! Til glæde og gavn for både besøgende, for udstillerne selv og for dig som arrangør.
Også ved salg af stande
For vores kunder er UdstillerGuide et vigtigt salgsparameter. Den høje trafik på UdstillerGuide-løsningen giver udstillerne mere eksponering.
Og i markedsføring
Muligheden for at linke ind til program, udstillerliste, produktoversigt og så videre har stor værdi ved markedsføring af messen – og bliver flittigt brugt af vores kunder!
Og ved billetsalg
Når de besøgende kan se, hvad de kan opleve på messen, er det med til at drive billetsalget. Særligt programmet kan vi se trækker mange besøgende til siden.
Jeg oplever, at UdstillerGuide har bidraget til billetsalg i den måde siden er bygget op på. Det skaber faktisk øget synlighed og mere trafik. Jeg tror også, at online kataloget har motiveret besøgende til at købe billet.

Men kan de finde ud af at oprette sig?
Ja. Det kan de.
Vores kunders erfaringer er entydigt, at langt de fleste klarer oprettelsen med hjælp fra how-to videoer og fordi systemet er nemt at gå til.
Ja, i høj grad. Enkelte udstillere skal have et skub for at få det gjort, men langt størstedelen, får det selv gjort.
Tryg og kompetent rådgivning
Udviklingen går stærkt! Det er svært at holde sig opdateret med de nyeste trends, nye IT-muligheder og sikkerhedsanbefalinger.
Derfor lytter vi hele tiden både til, hvad vores kunder oplever, og hvad der sker ude i verden. Vi tilpasser og udvikler løbende UdstillerGuide, så vores kunder kan være helt i front og samtidig være helt trygge ved, at deres UdstillerGuide er up-to-date.
Jeg føler mig meget tryg ved den rådgivning, UdstillerGuide løbende giver

Bruger de besøgende løsningen?
Ja. Det gør de besøgende.
Særligt program trækker mange besøgende til. Det kan vi se på tværs af alle vores messer. Men oversigter over udstillere, produkter, brands, forfattere, aktiviteter og så videre bliver også set.
Især program. Men også oversigt over udstillere.

Anbefales til eventarrangører
Leder du efter et system, hvor dine udstillere kan styre deres egne informationer? Og hvor de kan oprette lige dét, som passer til din event eller messe?
Så er UdstillerGuide noget for dig.
Vi har samlet links til nogle af vores kunders løsninger. Tag et kig og få en fornemmelse af, hvordan din UdstillerGuide kan se ud.
Vi havde mulighed for at være en aktiv del af processen. Det var fedt! Vi kunne bestemme, hvordan den skulle se ud og fungere