Moduler
Hedder det messetilbud? Produkter? Nyheder? Eller noget helt fjerde? Vi ved det ikke – men det gør du! Derfor har vi lavet fire moduler, som kan navngives, så de passer perfekt til dine behov.Produkt
kan vises med en pris og udstillerne kan angive, om de kan købes på deres stand.
Aktivitet
er alt dét, der sker, på udstillernes stande. De inddeles i tidspunkter og kan laves om til et samlet program.
Konkurrence
trækker besøgende til din UdstillerGuide og udstillernes stande.
Information
holder de besøgende opdateret og inspirerer dem til at besøge udstillernes stande.
Vi har samlet en masse eksempler lige her
Se, hvad du kan have på din UdstillerGuide.
Messetilbud
Træk besøgende ned til udstillernes stande med gode tilbud – måske man endda gøre et godt køb?
Kom og prøv
Skab liv på standen en fremvisning af produkter. Lad de besøgende røre, smage og fornemme udstillernes produkter.
Nyt fra udstillerne
Hold de besøgende opdateret med udstillernes forberedelser.
Foredrag
Inspirer de besøgende med et foredrag på standene eller scenen.
Produktnyheder
Vis de besøgende den nye model, næste års mode eller det nyeste teknologiske fremskridt.
Følg op efter messen
Annoncer opfølgende tilbud til de besøgende.
Vind en flot præmie
Opbyg interesse for din stand før messen og forløs spændingen på din stand.
Showcases
Lad udstillerne vise de besøgende deres mest spændende cases.
Kø-tilbud
Saml udstillernes bedste tilbud og brug dem til effektiv SoMe-markedsføring
Tip en 13'er
Skab interaktion mellem udstillere og besøgende, når de besøgende skal finde svar på spørgsmålene
Workshops
Send de besøgende hjem med ny viden og nye erfaringer, når de har deltaget i en workshop.