Moduler

Hedder det messetilbud? Produkter? Nyheder? Eller noget helt fjerde? Vi ved det ikke – men det gør du! Derfor har vi lavet fire moduler, som kan navngives, så de passer perfekt til dine behov.

Produkt

kan vises med en pris og udstillerne kan angive, om de kan købes på deres stand.

Aktivitet

er alt dét, der sker, på udstillernes stande. De inddeles i tidspunkter og kan laves om til et samlet program.

Konkurrence

trækker besøgende til din UdstillerGuide og udstillernes stande.

Information

holder de besøgende opdateret og inspirerer dem til at besøge udstillernes stande.

Vi har samlet en masse eksempler lige her

Se, hvad du kan have på din UdstillerGuide.

Messetilbud

Træk besøgende ned til udstillernes stande med gode tilbud – måske man endda gøre et godt køb?

Kom og prøv

Skab liv på standen en fremvisning af produkter. Lad de besøgende røre, smage og fornemme udstillernes produkter.

Nyt fra udstillerne

Hold de besøgende opdateret med udstillernes forberedelser.

Foredrag

Inspirer de besøgende med et foredrag på standene eller scenen.

Produktnyheder

Vis de besøgende den nye model, næste års mode eller det nyeste teknologiske fremskridt.

Følg op efter messen

Annoncer opfølgende tilbud til de besøgende. 

Vind en flot præmie

Opbyg interesse for din stand før messen og forløs spændingen på din stand.

Showcases

Lad udstillerne vise de besøgende deres mest spændende cases.

Kø-tilbud

Saml udstillernes bedste tilbud og brug dem til effektiv SoMe-markedsføring

Tip en 13'er

Skab interaktion mellem udstillere og besøgende, når de besøgende skal finde svar på spørgsmålene

Workshops

Send de besøgende hjem med ny viden og nye erfaringer, når de har deltaget i en workshop.