Vores blog
Nye idéer, inspiration og gode råd til din messeUdstillerGuide-løsning styrker videndeling om Danmarks digitale kompetencer
UdstillerGuide-løsning styrker videndeling om Danmarks digitale kompetencer2 partnerskaber – 1 UdstillerGuideDigital Dogme og AI-Kompetencepagten stod overfor at skulle lave en helt ny hjemmeside leveret af Westring Web. De ønskede, at alle partnerne kunne blive…
App, PWA eller hjemmeside? Sådan vælger du
I en verden, hvor mobiltelefoner dominerer på nettet, kan det være svært at gennemskue, hvad der er bedst.
5 tidskrævende opgaver, du kan slippe for
Vi ved, at du sidder med svære og tidskrævende opgaver. Og det gør mange af vores andre kunder også. De fjerner fokus fra at levere kerneproduktet: En oplevelse for de besøgende og merværdi for udstillerne.
Kunderne har talt: Skaber UdstillerGuide værdi? Ja!
Du skal ikke tage vores ord for det: Vi har spurgt vores kunder, om deres UdstillerGuide-løsning. Vi har samlet deres svar her, så du kan se, hvad de får ud af deres UdstillerGuide – og hvad du kan få ud af din UdstillerGuide
Nem, Nemmere, Headless
Du kan prøve vores UdstillerGuide Headless demo med oversigt over udstillere, program og talere. Vi tilføjer løbende flere oversigter, så du nemt kan prøve alle de mange muligheder i UdstillerGuide.
Struktur er din bedste ven
Bag en succesfuld messe er der er en stærk struktur: Der er dygtige medarbejdere, der får alting til at gå op i en højere enhed.
300 kunder tager ikke fejl: Dit julemarked bør have en Udstillerguide
Sidste år lavede vi en lille undersøgelse: Vi spurgte på facebook, om julemarkeder kunne bruge en udstillerguide, så man hjemme fra sofaen kan få et overblik over udstillere og aktiviteter.
Ny funktion: Vælg dine favoritter
Nu er det blevet endnu nemmere for de besøgende til din messe at få en god oplevelse. Nu kan de nemlig hjemmefra lave en liste over det, de allerhelst vil se ved at markere det som en favorit.
3 gode råd til at trække flere folk til din stand
Stade er sat op, dørene er åbnet og det vælter ind med besøgende. Så langt, så godt!
Derfor skal du besøge nye messer
“Jeg har altid været på denne messe”, “Mine kunder regner med at de kan finde mig her” og “Sådan har det altid været”. Er det begrundelsen, du bruger, når du vælger en messe, så læs videre her.







